Friday, February 18, 2011

Kak Barang Dah Sampai Ni

Pit..Pit..(sound effect bunyi hon moto..sama ke?) Tetiba nampak budak courier tercegat depan pagar. Aku pesan apa lak ni? Boleh gitew? Sendiri membeli pastu tak ingat..adakah aku dah terjangkit penyakit short term memory macam Tina? Tak mungkin....Tak pelah, aku pun ambik lah bungkusan dari budak courier tu. Bila tengok nama pengirim..hm..baru teringat. Kan aku kononnya gigih nak berBento, aku pun gi lah bersoping kat Kedai Runcit aku tu. Ish..camana lah boleh lupa.

 Anyway, aku beli 2 benda je sebab agak mahal jugak menatang ni sume. Tapi sebab aku tak jumpa kat Daiso hari tu, so aku order lah kat sini.


Aku beli Food Cup ngan Sosej Cutter ni.

Sosej Cutter ni gunanya untuk potong sosej tu jadi bentuk macam kat gambar ni ler.

Food Cup ni bentuk telur pecah siap ngan food pick sekali. Gunanya kalau nak letak makanan lain dalam bekal yang sama. Kira separate lah dari makanan yang lain tu. Kalau tak paham, nanti aku tunjuk bila dah siap..ha..ha..Tunggu!

0 comments:

 

Dapur Berasap © 2011 Designed by NC